Klacht melden

SPOED

Bel 112 bij een levensbedreigende situatie!

Bij overige spoedgevallen kunt u 24 uur bellen naar 06 40 02 73 33




Klacht melden

Indien u niet tevreden bent over uw behandeling of wanneer u een klacht heeft over een van onze personeelsleden, verzoeken wij u dit kenbaar te maken en met ons in gesprek te gaan.

Overal waar zorgverleners iedere dag gedreven en gepassioneerd hun werk uitvoeren kan er uiteraard iets mis gaan. Dat is absoluut een vervelende situatie.  Binnen ons beleid is het streven om zo snel mogelijk een oplossing te vinden en het vertrouwen wederzijds te herstellen. Uw klacht zal worden behandeld conform de richtlijnen van het Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).

Indien uw klacht heel complex is en wij samen niet tot een oplossing kunnen komen heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zal het gesprek met ons aan gaan om tot een passende oplossing te komen.


Mededeling voorzorgsmaatregelen Covid-19 (coronavirus)

De gezondheid van u en onze medewerkers staat voorop. Volg daarom onze veiligheidsmaatregelen.

  • Wilt u bij ons op kantoor komen? Maak dan eerst een afspraak.
  • Blijf thuis als u milde klachten heeft.
  • Bij bezoek aan ons kantoor is een mondkapje verplicht. Deze dient u zelf mee te nemen.
  • Volg bij een kantoor bezoek de RIVM-richtlijnen ( u kunt op de link klikken )
  • Wij verzoeken u vriendelijk als u naar kantoor komt om zoveel mogelijk alleen te komen en op de afgesproken tijd.

Voor vragen over het coronavirus verwijzen wij u naar de website van www.thuisarts.nl ( u kunt op de link klikken ) . U wordt verzocht bij klachten van de luchtwegen en koorts niet naar kantoor te komen.

nl_NLNL
Scroll naar boven